مصر30/6
“هاني أبو الفتوح” يكتب: الدهب نزل… لكن السؤال: أنت فاهمه صح؟
المؤسسات الكبيرة تتعامل مع الدهب كحائط صد طويل الأجل ..
.. الدهب نزل… لكن السؤال: أنت فاهمه صح؟
عيار 21 وصل لـ *5780 جنيه* بعد نزول *50 جنيه* في يوم واحد.
لكن السؤال الحقيقي مش الدهب نزل ولا طلع.
السؤال الحقيقي: إنت فاهم الدهب كأداة إيه؟
فيه ناس بتتعامل مع الدهب كأنه سهم سريع:
يدخل النهارده ويكسب بكرة.
وده أكبر سوء فهم.






